27 marca 2013

#13 Leather love.



Uwielbiam wszystkie rzeczy, które są ekoskórzane lub mają ekoskórzane wstawki. (To taki mój fetysz :D) Tak generalnie rzecz ujmując, to moja miłość do imitacji skóry zaczęła się jakoś mniej więcej dwa lata temu i od tego czasu wcale mi się nie znudziła a moja fascynacja przejawia się  urozmaicaniem wielu moich ciuchów  ekoskórzanymi  wstawkami. Materiał ten według mnie jest nie tylko ponadczasowy, ale także dostępny dla wszystkich. Noszą ją nie tylko miłośnicy motorów ale także fanatycy mody. Wielcy projektanci też po nią sięgają!  Ekoskóra z  pewnością będzie też hitem wiosennym. Taki ‘fake’ spotkać możemy już w sieciówkach z grupy Inditex czy H&M.



PŁASZCZ coat DIY
BLUZA sweatshirt ZARA
SPODNIE trousers ZARA
BUTY shoes ZARA



foto by: http://jonimanor.blogspot.com/
ZNAJDZ MNIE NA FACEBOOK find me on facebook:
http://www.facebook.com/pages/KRIS-JAMROZ-fashion-hunter/472415522812366

3 komentarze:

  1. Płaszcz jest rewelacyjny, chętnie bym Ci go ukradła! :) Generalnie jestem pod wrażeniem wszystkich stylizacji i całego bloga. Znalazłam Cię dzięki modowej bitwie miast. Sama startuje w tym konkursie ( Kraków górą ) więc jesteśmy potencjalnymi przeciwnikami :)). W każdym razie masz świetny styl i zaczynam obserwować.

    Pozdrawiam Kinga Creations

    OdpowiedzUsuń
  2. Krystian, szanuję to że masz pasję, podziwiam Cię za wyrtwałość w tym co robisz ale gdzieś są granice pomiędzy modą a pedalstwem, takie buty to ma moja siostra i to nie jest jedyny przykład tego o czym mówię. Zacznij sam siebie szanować. Mi się jakaś rzecz może coś podobać lub nie tak jak i Tobie i każdemu innemu, ale jak widzę faceta w damskich ciuszkach to taka osoba jest dla mnie ciotą. Chcesz się interesować modą, fajnie ale nie rób rozgłosu wokół kontrowersji. To trzeba nazwać po imieniu. Pedalstwo. Wydaje mi się, że jest bardzo cienka granica a ty ją właśnie przekroczyłeś. 3mam kciuki żebyś coś osiągnął w świecie mody bo widać, że to dla Ciebie prawdziwa pasja, ale nie w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń