2 kwietnia 2013

#14

Zima nie odpuszcza, ani trochę! Z jednej strony to dobrze, bo naciesze się moimi futrzanymi stylizacjami ale z drugiej - mam już dość tego zimna. Chciałbym wreszcie zrealizować moje wizje wiosennych outfitów.
Wybierając się ostatnio na łowienie trendów do jednej z galerii handlowych ubrałem piaskową koszulę, gruby sweter z norweskim motywem z futrzanym kołnierzem i brązowe spodnie. LIKE or DISLIKE?





SWETER sweater ZARA
KOSZULA shirt H&M TREND
SPODNIE trousers H&M
PASEK belt ZARA
BUTY shoes H&M



ZAPRASZAM WAS ROWNIEŻ DO GŁOSOWANIA NA MNIE W MODOWEJ BITWIE MIAST:
http://krakow.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/94,krystian-kris-jamroz,4261,id,t,kid.html



LICZE NA WASZE WSPARCIE, POZDRAWIAM!







4 komentarze:

  1. baaardzo na tak, lubię taką kolorystykę i sweter fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybierając się ostatnio na łowienie trendów do jednej z galerii handlowych - serio "łowisz trendy" w galerii? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jestem pod wrażeniem <3
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń