21 listopada 2014

#109 white leather

Staram się utrzymać zmienny tryb w moich stylizacjach, dlatego raz prezentuję wam look'i bardziej sportowe, innym razem eleganckie, żeby trafić do różnych grup odbiorców i nieco urozmaicić estetykę prezentowaną na blogu, a także nie wprowadzać nudy prezentując jeden styl.

W moim look'u pierwsze skrzypce z pewnością gra biała ramoneska. O kroju tej kurki i o tym jak bardzo, według mnie, jest niezbędna pisałem już jakiś czas temu. Dziś jednak prezentuje ją w odmiennym, niestandardowym kolorze. Może nie każdy pokusi się o białą kurtkę, gdyż kojarzy mu się z kiczem i tandetą, jednak mam nadzieję, że mój outfit zmieni nieco wasz pogląd na ten temat. Niekwestionowanym hitem tej jesieni, są spodnie typu "destroyed". Te z rozcięciami na kolanach biją rekordy popularności na całym świecie! Spodnie,które mam na sobie to całkowicie przerobione przeze mnie spodnie vintage: zwężone, rozcięte i skrócone a efekty możecie podziwiać sami:) Kolejny trend to buty typu slip-on są nie tylko bardzo wygodne, miejskie ale także i stylowe oraz nadają stylizacji uroku. Mój outfit uzupełnia luźny t-shirt w sportowym stylu z napisem "STATES", który również często pojawia się na bluzach czy koszulkach.

xoxo, kris

  KURTKA jacket ZARA| BUTY shoes H&M| KOSZULKA t-shirt  H&MSPODNIE trousers KRIS JAMRÓZ |


 


 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK



  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński
 
 
 
 
 
 
 
*zdjęcia powstały dzięki uprzejmości Zarządu Parkingu Galerii Krakowskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz