19 listopada 2014

#108

Przyszła pora na elegancki outfit. Powstał on, gdy było jeszcze nieco cieplej dlatego może nie do końca wpisuje się on w aktualną aurę za oknem. Elegancki styl to zapewne ten, w którym czuje się najlepiej. Nie zaprzeczam, że założę i coś luźniejszego jednak to właśnie garnitury, muszki, krawaty i mokasyny kreują najlepiej mój wizerunek. Czy garnitur może być zatem wygodny? Konserwatyści przyjmują że nie. A tu taka niespodzianka! Ten, który mam na sobie jest bardzo miękki w dotyku, doskonale dostosowuje się do ciała, nie jest w żadnym stopniu sztywny, więc ruchy wcale nie są skrępowane. W spodniach też brak jest kantki, a w pasie, pomimo tego iż bardzo się on odcina poprzez kwiatowy motyw od reszty, zamiast szlufek jest sznurek.Czerń i granat doskonale współgrają, oto doskonały tego przykład - wystarczy zwrócić uwagę na tłoczone czarne "esyfloresy" na granatowej powierzchni. Dzięki swojej fantazyjnej strukturze nie jest on wcale nudny i odbiega od tych tradycyjnych jednak wcale nie oznacza to, że traci na formalności. Ja zdecydowałem się rozświetlić go błękitną koszulą i właśnie ku nadania elegancji założyłem skórzana muszkę. Co sądzicie o takiej nowoczesnej elegancji?

xoxo, kris


MARYNARKA blazer ZARA Limited| BUTY shoes ZARA| KOSZULA shirt  H&MSPODNIE trousers ZARA Limited | MUSZKA bow-tie  H&M|


 


 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK



  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

1 komentarz:

  1. no mega! :) Uwielbiam takie męskie wydanie, wszyscy powinni się tak ubierać 24/7 haha
    Panowie, SUIT UP!

    OdpowiedzUsuń