29 listopada 2013

#56

Dawno mnie tu nie było, a to z powodu braku czasu na przemian z brakiem łącza. Tak więc dziś już mam i jedno i drugie i dodaje tę oto swoja stylizację. Zestaw jeszcze ciepło-jesienny, ale niech bedzie dla was inspiracją.
Butelkowy kolor spodni jest hitem jesieni a także zimy. Białą koszule w czarne printy, mozna uznac za ponadczasową, ponieważ duet tych koloró nigdy nie wychodzi z mody. Ciekawym rozwiazaniem, przynajmniej według mnie jest tu marynarka o niebanalnym zapięciu. Do całosci dobrałem czarne mokasyny i cienki pasek w tym samym kolorze.




  MARYNARKA jacket H&M Trend| KOSZULA shirt MARNI| SPODNIE trousers H&M
  PASEK belt  H&M| BUTY shoes HUMANIC
 
 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and  INSTAGRAM

  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

6 komentarzy:

  1. Ciekawe spodnie, ale marynarka jednak trochę przekombinowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciepło jesienny zestaw? jest grudzień a ty wstawiasz zdjęcia w mokasynach? chciałbym cię zobaczyć rano idącego w mokasynach bez skarpet w grudniu... opanuj się!

    qba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę w tym nic złego! Tego roku mieliśmy dość długą i piękną jesień. Zdjęcie stylizacji nie zawsze musi być adekwatne do pogody, wiadomo ze zanim zostanie ono zrobione a następnie dodane - minie trochę czasu. Pogoda również w tym czasie sie waha, a to że dopadł nas grudzień i temperatura rzadko spada poniżej 0 nie znaczy ze muszę ograniczać swoje stylizacje. Mogą być one dla was inspiracją w łączeniu kolorów w zimowej stylizacji czy już wykraczać na następny sezon. Pozdrawiam, kris :)

      Usuń
  3. świetny zestaw, najbardziej podobają mi się spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka jest awesome !!!! Jednak jak patrzę na twoje gołe nóżki i te mokasyny to aż mi sie zimno robi :D

    OdpowiedzUsuń