15 listopada 2013

#55 FashionPhilosophy Fashion Week Poland, day 4. OUTFIT.

Ponownie postawiłem na kreatywność i podczas czwartego dnia FashionPhilosophy Fashion Week Poland miałem na sobie bluzę własnego projektu. By kontrast kolorów nie był standardowy, zamiast połączenia białego z czarnym wybrałem biały z granatem. Przód i tył bluzy został wykonany z materiału imitującego skórę, natomiast na rękawy użyłem tkaniny pikowanej. Trend na pikowania ostatnio panuje w wielu sklepach. Górę zestawiłem ze spodniami w printy, które już kiedyś widniały na moim blogu post #27 a dla podkreślenia miejskości stylu na nogi wsunąłem legendarne Air Force.






BLUZA blouse  KRIS JAMROZ| SPODNIE trousers H&M Trend| BUTY shoes NIKE

 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and  INSTAGRAM

  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

6 komentarzy:

  1. poproszę spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tkanina pikowana na rekawach? Mnie to wyglada na dzianine...

    K.T.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne spodnie !!! <3
    Zapraszam do mnie---> http://thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega buty :) Fajny post
    Obserwujemy ? ,Zapraszam
    Klikniesz w baner w poście ? Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. So stylish ! nice blog !
    I'm following you now.


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń