3 listopada 2013

#50 FashionPhilosophy Fashion Week Poland, day 2.

Dziś pora na relację z dnia drugiego, modowego święta. Podczas drugiego dnia premierę miały również projekty  z sekcji OFF OUT OF SCHEDULE: tu zobaczyć mogliśmy propozycje takich marek jak: MOMI-KO, Paulina Matuszelańska, KAS KRYST czy Monika Błotnicka. Na aleji projektantów DESIGNER AVENUE, kolekcję swe pokazali: Joanna Startek, Odio i Jakub Pieczarkowski, Aga Pou, Ptaszek, Grzegorz Kasperski, Natalia Pavluchenko, Łukasz Jemioł oraz Eva Minge. Ja przedstawie tylko te pokazy, które na które miałem zaproszenie.

xoxo, kris



sekcja OFF OUT OF SCHEDULE:


MOMI-KO. Zupełnie coś innego. Inspiracja Japonią i tematem Harajuku Girls, według mnie ciekawa propozycja dla odważnych lub japońskich nastolatków.



PAULINA MATUSZELAŃSKA. Insipracją do kolekcji, jak możemy zauwazyć była natura. Ubrania są utrzymane głównie w  kolorach ziemi ale pojawił się również element zaskoczenia w postaci metalizowanej kurtki.



KAS KRYST. Lata 60, 70, 80. Kolekcja miazga! oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Pokaz bardzo przypadł mi do gusty. Wszystkie rzeczy podobały mi się niesamowicie bardzo. Kolory zdecydowanie były moje no i niezabrako też wyróżniających się krojów. Brawa dla tej pani!



MONIKA BŁOTNICKA. 'kosmiczny look połączony ze sportowym szykiem' Kolekcja inspirowana welkim wybuchem, stąd zawiera wszystko utrzymane jakby w chaosie: różne printy, kolory i materiały.




sekcja DESIGNER AVENUE:

JOANNA STARTEK.  Kolekcja dla mężczyzn lubiących wyróżnić się swoim wyglądem, czyli takich jak ja. Jakość produktu bardzo wysoka. Projekty bardzo nowatorskie. Zdecydowanie coś dla mnie.



ODIO I JAKUB PIECZARKOWSKI. Tu kolekcja składa się z prostych form i bogatych zdobień. Jednak zauważyć należy iż projekty zbytnio nawiązują do kolekcji zeszłorocznej. Mnie przypadły do gusty pikowania i złoto.


AGA POU. Ubrania cechujące się wysoką jakością oraz dbałością o szczegół. Projekty nawiązują do form zaczerpnietych z prostej architektury.


PtASZEK. Bardzo wakacyjna kolekcja, typowa dla modnych surferów. Jak na Hawaje przystało pojawił się również motyw kwiatowy.



GRZEGORZ KASPERSKI. Kolekcja niespóna ale dość ciekawa. Główne kolory to czerwien, biel i czerń. Kreacje są eleganckie a ich różnorodnośc sprawia, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie.






W kolejnym poście zaprezentuje swój outfit z drugiego dnia FashionPhilosophy Fashion Week Poland, a już dziś jego zapowiedź.




 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and  INSTAGRAM





zdjęcia z pokazów pochodzą z poratlu  ELLE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz