28 października 2014

#103

Miniony weekend, jak zapewne wiecie z mojego  FAN PAGE czy też INSTAGRAM spędziłem na POLSKIM TYGODNIU MODY w Łodzi. Relacja niebawem pojawi się na blogu - bądźcie czujni, jednak póki co wrzucam kolejna stylizację. Moje zestawy są już coraz bardziej jesienne i stonowane. Przygaszone kolory królują na polskich ulicach, dlatego warto czasem pokusić się o dodatek w mocniejszym kolorze. Bordo komin czy butelkowe rękawiczki sprawdzą się na pewno obok szarości, czerni, brązu i karmelu.
Na moją stylizację składają się beżowa marynarka która współgra z kolorem kwiatów z koszuli a także butami. Zestaw przełamuje butelkowy kolor spodni który również odbija jeden z kolorów z koszuli. Co wy sądzicie o tym zestawie?

xoxo, kris 


  MARYNARKA blazer  H&M| BUTY shoes ZARA| SPODNIE trousers  H&MKOSZULA shirt ZARA limited edition|


 

 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK




  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

2 komentarze: