18 października 2014

#102

Czarno - biały płaszcz to mój własny projekt. Myślę, że posłuży mi on na lata, przez swój ponadczasowy krój i zestawienie kolorystyczne. Idąc ścieżką minimalizmu w swojej stylizacji zdecydowałem się użyć tylko dwóch kolorów. Znów pokusiłem się o mix stylów, czyli to co lubie najbardziej. Koszulkę ze zdobieniami na ramionach połączyłem z cygaretkami w kantkę. Te zaś tworzą opozycję do streetowego obuwia. Według mnie, całość bardzo miejska i nowoczesna. Komu się podoba, łapka w górę :)

xoxo, kris

  PŁASZCZ coat  KRIS JAMROZ| BUTY shoes NIKE| SPODNIE trousers  H&M TrendKOSZULKA t-shirt ZARA|


 

 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK






  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

1 komentarz:

  1. Jak zwykle super ;) Kris płaszcz mega, z pewnością posłuży na lata :)

    OdpowiedzUsuń