3 lipca 2014

#84

Dzisiejszy outfit, to ten z cyklu "w zimne letnie dni stawiam na kolor!" Klasyczną białą koszulę ubrałem pod cieplutki sweter w kolorze soczystej pomarańczy. Do tego bordowe spodnie, u których z kolei wywinąłem nogawki. Na nogi wsunąłem materiałowe,co prawda nie-espadryle ale na pewno buty  do nich nawiązujące. Skórzana kamizelka dopełnia look. Za sprawą plecaka pomieszczę wszystko co niezbędne na piknik za miastem czy materiały na uczelnie.

xoxo, kris

  SWETER sweater ONES SUPPLY CO| KOSZULA shirt  H&M|SPODNIE trousers H&M| PASEK belt KAPPAHI| KAMIZELKA waiscoast  PULL& BEAR| BUTY shoes NEW YORKER| PLECAK bag FRIDERICK ANDERSON COPENHAGEN| OKULARY sunglasses ZARA
 



 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK



  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

















1 komentarz:

  1. Podoba mi się góra czyli sweterek z koszulą ;) a ten plecak to ja sam gdzieś widziałem na sklepowej wystawie !

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń