1 lipca 2014

#83 Postaw na kolor!

Choć już mamy wakacje, pogoda wcale za tym nie przemawia. To wcale nie oznacza, że mamy rezygnować z koloru! Wręcz przeciwnie, to właśnie za sprawą naszych ubrań powinniśmy podkręcać wakacyjny klimat. Zamiast szortów ubrałem spodnie w kantkę w kobaltowym kolorze a na miejsce t-shirtu z krótkim rękawem -wzorzystą koszulę. Na nogi wsunąłem mokasyny,które również za sprawą koloru mocno się wyróżniają. Jako outwear do takiego zestawu wybrałem stonowaną już, czarną marynarkę. Dodatki (pasek, zegarek) również są jednolite by nie wprowadzić tu już dodatkowego zamieszania.

xoxo, kris

MARYNARKA blazer H&M| KOSZULA shirt  ROBERTO GRAHAM|SPODNIE trousers H&M| PASEK belt H&M| ZEGAREK watch GINO ROSSI|BUTY shoes ZARA|
   



 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK



  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

3 komentarze:

  1. świetny zestaw ! !

    pozdrawiam,
    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość rewelacja, koszula robi fantastyczny efekt. Pasuje w takim zestawieniu jakie prezentujesz i mysle ze do krótkich spodenek też by dobrze wyglądała ;)

    http://magfashionestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm w sumie nie pomyślałem żeby niebieskie spodnie tak połączyć, fajny efekt oraz świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń