28 grudnia 2013

#61

Stylizacja z drugiego dnia świąt została ułożona z myślą o cieplejszych dniach, dlatego zamiast płaszcza czy puchówki mogłem pokusić się o taki oto sweter ozdobiony futerkiem. Zestawiłem do niego koszulę mojego projektu oraz klasyczne spodnie w kolorze butelkowym. Przecierane buty powtarzają kolorystyczny motyw góry, unikalne połączeni bieli z czernią. Pomimo pięknej pogody, zdecydowałem się założyć skórzane rękawiczki, które nadają stylizacji charakteru. Jak wy oceniacie tę stylizację? Licze na komentarze.

 Kolejny post już niebawem:) Zapraszam do śledzenia mnie na fb.

xoxo, kris




KOSZULA shirt KRIS JAMROZ| SPODNIE trousers H&M| BUTY shoes MARTIN MARGIELA|  PASEK belt KAPPAHI| RĘKAWICZKI gloves ZARA| ZEGAREK watch GINO ROSSI| SWETER sweater ZARA


 
 
 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK
 


  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński



8 komentarzy:

  1. Buty dość absorbujące! Wyglądają trochę jak hand made :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to hand made. Buty ręcznie malowane ale nie przeze mnie a przez ludzi z domu Margieli:)

      Usuń
  2. ten swetr jest obłędnie piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh jakoś nie spodobały mi się buty, ale nic nie mam przeciwko jeśli Ci się podobają. Fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. SASSY SHOES! ! i love the look.
    very nice post ;-)

    Im now following you on GFC would you like to follow back?

    Visit my blog: http://www.jonthegold.com/
    Greets Jon!

    OdpowiedzUsuń
  5. This is really a fantastic blog, would you be interested in making time for an interview concerning just how you made it? If so e-mail me personally!
    jeux de barbie

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty kontrowersyjne, ale dzięki temu charakterne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak po takich blogach, nie zatracić wiary w mężczyzn. ehh.

    OdpowiedzUsuń