16 grudnia 2013

#59

Tym razem na blogu, tak jak obiecywałem, stylizacja nieco cieplejsza od poprzednich. Moje zamiłowanie do printów uwidaczniało się już w nie jednym poście. Uwielbiam wzorzyste ubrania, jednak łącząc je ze sobą można stanąć na krawędzi mody. Niewiele osób potrafi robić to perfekcyjnie, ale oni właśnie udowadniają iż dwa na pozór nie pasujące do siebie printy można połączyć w jednym outficie i przy tym zachować klase. Chciałbym podążać ich tropem,dlatego czasem decyduje się na takie skomplikowane łączenia wzorów. Spodnie w kolorze militarnej zieleni w ciekawy wzorek połączyłem z równie wzorzystą, czarno -białą koszulą. Look uzupełniłem o płaszcz a asymetrycznym zapięciem i (eko)skórzanymi klapami. Jako buty wybrałem lakierowane sztyblety, które nadają stylizacji eleganckiego szyku. Czy według was układanie outfitu  z wzorzystych elementów jest błędem? Jak oceniacie moją stylizacje?

xoxo, kris




KOSZULA shirt H&M| SPODNIE trousers H&M| BUTY shoes ZARA|  PŁASZCZ outwear H&M| PASEK belt H&M| ZEGAREK watch GINO ROSSI|

 
 
 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK
 
  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

4 komentarze:

  1. jacy oni? o kim mowisz w swojej notce? btw stylizacja jest swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za przykład niech posłuży chociażby Tamara Gonzalez Perea czy ShinySyl;)

    OdpowiedzUsuń