11 grudnia 2013

#58

Być może znów zostanę zlinczowany, za tą stylizację, gdyż za oknem już mróz, jednak zdjęcie powstało nieco wcześniej, gdy temperatura nie była tak bliska Zeru a ja nie miałem czasu pochwalić się nią wcześniej. Chciałbym aby stanowiła dla was inspirację łączenia kolorów czy sposób, w jaki można prezentować printy. W outficie moim wykorzystałem spodnie w parzyce, które zestawiłem z marynarką z ciekawym, skóropodobnym kołnierzem i białą koszulą z plisami. Do tego torba i buty w nieco innej tonacji, co powoduje iż nie tylko printy zwracają uwagę ale także kolor dodatków. Niebawem kolejna stylizacja, tym razem już bardziej adekwatna to pogody.

xoxo, kris





  MARYNARKA jacket H&M Trend| KOSZULA shirt ANGELO LITRICO| SPODNIE trousers ZARA| BUTY shoes MARTIN MAISON MARGIELA|              PASEK belt KAPPAHI| TORBA bag ZARA

 
 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and  INSTAGRAM
  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

5 komentarzy:

  1. Świetne spodnie i torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam podobnych spodni, nigdzie nie mogę znaleźć w przystępnej cenie ;(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przypadkowo skasowała mi sie treść komentarza:/ nie ukrywam ze pisanie nie jest moja mocna strona ale nie jestem poeta tylko skupiam sie na prezentowaniu mojej estetyki w ubiorze. I tyle w tym temacie. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Sorry, ale przeglądam Twoje stylizacje, zerkając na swojego męża w białym T-shircie i dresowych spodniach... i szerze ? Wolę to niż damska torebka i tak wzorzyste spodnie, których nawet ja (kobieta) bym nie założyła.....

    OdpowiedzUsuń