30 lipca 2013

#32

Zgodnie z moją obietnicą, dziś na moim blogu kolejna stylizacja z neonem. Tym razem postawiłem na zielone spodnie, które z resztą stylizacji tworzą niemały kontrast. Duet koloru szafirowego i neonowej zieleni to zdecydowanie coś innego niż zestaw klasycznej czerni i bieli. Do rażących spodni, które wiodą prym tego lata (dostępne są w wielu sieciówkach) dobrałem siatkową koszulkę z numerem nawiązująca do stylu amerykańskiego college. Dzień był nieco chłodniejszy więc zabrałem ze sobą także szafirową, nylonową kurtkę do której dobrałem sneakersy w podobnym kolorze.




  KURTKA jacket ZARA| KOSZULKA t-shirt H&M Trend| SPODNIE trousers NEW YORKER| ZEGAREK watch HOUSE| PASEK belt H&M| BUTY shoes H&M



 
ŚLEDŹ MNIE NA FACEBOOK follow me on facebook KLIK


FOTOGRAF foto by  Marcin Burzyński

5 komentarzy: