3 lipca 2013

#26

Outfit, który zdecydowałem się wam dziś pokazać przedstawia moje ulubione połączenie kolorów. Granatowy, nieco awangardowy kombinezon z szortami świetnie się sprawdza w letnie dni. W moim outficie zestawiłem go z koszulką z głębokim dekoltem. Odbicie mojej fantazji stanowią neonowe skarpetki. Wisienką są tu legendarne buty Air Force One. Całość współgra z gamą kolorystyczną zegarka. Wkrótce na moim blogu pojawi się więcej stylizacji z neonem, dlatego zapraszam do śledzenie mojego fanpage na facebook'u, gdzie informuje o nowych postach:)






KOMBINEZON overalls H&M trend
KOSZULKA t-shirt H&M
ZEGAREK watch HOUSE
SKARPETY socks PULL&BEAR
BUTY shoes NIKE



5 komentarzy:

  1. Wyjątkowo miły akcent w postaci skarpetek, taki mały smaczek który dodaje charakteru całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Kris, że bawisz się tak modą! Oby więcej takich facetów.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej? Tylko po co? Żeby kobiety narzekały, że zamiast mężczyzny mają przejętego sobą chłopaczka, by nie powiedzieć cioteczkę? :D

      Usuń
  3. eh, w podstawówce nosiłem takie skarpety, to były czasy.

    OdpowiedzUsuń