25 lipca 2013

#31

W moim outficie znów motyw hawajski, tym razem już nie w wersji elegant. Do ostrego pomarańczu - koloru kwiatów dopasowałem szorty w tym samym kolorze. Białe dodatki w postaci zegarka czy butów imitujących espadryle czynią tę stylizację 'lekką'. Jak wam podoba się ten look?






  BLUZA blouse ZARA| SPODENKI shorts H&M Trend| ZEGAREK watch ALLEGRO.PL| BRANSOLETKI bracelet H&M| BUTY shoes NEW YORKER
ŚLEDŹ MNIE NA FACEBOOK follow me on facebook KLIK


FOTOGRAF foto by  Marcin Burzyński

5 komentarzy:

  1. te bluzy zyskały bardzo dużą popularność, ale wcale mnie to nie dziwi, bo są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc mam już trochę dość tej bluzy! Ostatnio pojawiała się baaardzo często na sesjach zdjęciowych...

    OdpowiedzUsuń
  3. i love this pull i just buy too

    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc wolałem Twoje wcześniejsze stylizacje. Moim zdaniem te buty nie pasują :/
    Sweaty Sweater http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A moim zdaniem powinieneś w końcu założyć jakąś mega sportową stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń