23 kwietnia 2013

#17 Moro

Ciągnący się od jesieni trend na motyw moro nadal trafia do sklepów.  Idąc tym tropem koszulę moro zestawiłem z ciemno szarymi spodniami, natomiast do eleganckiego swetra z futrzanym kołnierzem wsunąłem wizytowe lakierkowe sztyblety. Czarny cienki pasek, sprawia że stylizacja nie jest mosiężna i wraz z zegarkiem tworzą zgrane dopełnienie.

 Już niebawem relacja z FASHIONPHILOSOPHY Fashion Week Poland!




KOSZULA shirt ZARA
SWETER sweater ZARA
ZEGAREK watch GINO ROSSI
SPODNIE trousers H&M
PASEK belt H&M
BUTY shoes ZARA





foto by: http://www.facebook.com/MarcinBurzynskiPhotography

ZNAJDZ MNIE NA FACEBOOK find me on facebook:
http://www.facebook.com/pages/KRIS-JAMROZ-fashion-hunter/472415522812366

6 komentarzy:

  1. wyglądasz świetnie:) polubiłem na fejsie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie nie znoszę moro, ale look mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że trafiłem do odbiorcy ze stylizacją moro, który tego motywu nie lubi:)

      Usuń
  3. wyglądasz tak samo w każdym zestawie, nudno tutaj, zwyczajna szafiareczka. przeglądając bloga, zupełnie nie rozumiem jaki Ciebie fashion hunter i projektant, co niby projektujesz i gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo oceniać, ale nie zgodze się z Twoją opinią, że w każdym zestawie wyglądam tak samo skoro raz prezentuje coś luźniejszego, raz coś bardziej eleganckiego. Jeśli chodzi o projektowanie, to czytaj notki a wtedy zobaczysz moje projekty, bo zawsze je podpisuje. Pozdrawiam:)

      Usuń