8 maja 2015

#127

Metaliczne kolory choć do tej pory zarezerwowane głównie na sezon jesienno-zimowy pojawiają się również w kolekcjach wiosennych. Pewnie dzieje się tak za sprawą wyobraźni projektantów którzy mają przed oczami taniec po zmierzchu na molo i odbijający się od metalicznej tkaniny Księżyc :D Ja choć w blasku księżyca póki co nie tańczę to skusiłem się ułożyć stylizację w której pierwsze skrzypce gra srebrna bomberka. Doskonale dopełnia monochromatyczny zestaw czyniąc go bardziej 'wyraźnym'. Idąc tropem minimalizmy reszta kolorów stonowana wedle zasady 'mniej znaczy więcej'.  Według mnie można w nich wyskoczyć nie tylko na imprezę ale także na zwykły spacer po mieście. Jak wam się podoba taki zestaw?

kris

  BOMBERKA bomber jacket  ZARA| BUTY shoes H&M|  SPODNIE trousers H&M Divided  | KOSZULKA t-shirt H&M Divided|  

 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK


  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

1 komentarz:

  1. Wszystko ze sobą współgra! Podoba mi się! :D

    Pozdrawiam :)
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń