19 sierpnia 2013

#36 SOPOT ART & FASHION WEEK, Day 2.

W drugim dniu Sopockiego modowego świeta według mnie warte uwagi były na pewno pokazy marek Weareso i Blessus oraz projekty Jarosława Juźwina i Riny Cossac.

Blessus - w pokazie tej marki pojawiły się totallooki, do których jak wiadomo mam słabość, a ponadto luźne, zwiewne ubrania nie tylko na co dzień.




Weareso - Marka ta zaprezentowała kolekcje sukienek o kroju oversize i monochromatycznych kolorach. Te w paski, podobały mi się najbardziej. Sam pokaz miał wydżwięk performance, ponieważ modelki przy niemal hipnotyzującej muzyce szły uśpione.





Jarosław Juźwin - Kolekcja Juźwina jest mi już znana z wiosennej Edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland, jednak miło było ją oglądać po raz kolejny. Tym bardziej, iż u tego projektanta pojawiły się również męskie sylwetki. W jego kreacjach zuważyć można ciekawe formy, np. spódnice z powiększonymi biodrami  czy mieniące się w świetle holograficzne sukienki a w kolekcji męskiej skórzane wstawki, które jak wiadomo uwielbiam.Fashion Show pana Juźwina uświetnił występ Ramony Rey.




Rina Cossac - dla projektów tej pani należą się owacje na stojąco. Kolekcjach utrzymana w barwach szafiru, czerwieni i bieli. Niesamowicie elegancka, szykowna. Godna każdej damy, nie tylko na bal.




 BLOGGERS TEAM
od lewej: Ja, Gosia, ParisPatryk, Sylwia, Karolina,   Łukasz,   Ewelina
 




outfitt:
Początkowo pogoda była tragiczna. Było pochmurno, chłodno a deszcz lał jak z cebra. Jednak zdecydowałem, się założyć mój zestaw, który już wcześniej przygotowałem na tą okazję. To był strzał dziesiątke. Tuż przed wyjściem z domu przestało padać i na niebie pojawiło się słońce. Biały garnitur typu slim połączyłem z niebieską metalizowaną koszulką. Do takiego zestawu kupiłem buty w kolorze garnituru, jednak by stylizacja nie była za mdła, zdecydowałem się pomalować je na srebrno:) Jako dodatek postawiłem na okulary w ciekawym kształcie, z białymi oprawkami i centkowymi bokami.


źródło zdjęcia: kimono.pl


 KOSZULKA t-shirt ZARA| MARYNARKA jacket H&M| SPODNIE trousers H&M| KOPERTÓWKA bag H&M| BUTY shoes ZARA| OKULARY sungalsses ZARA|



Na tym kończę moją relację z pierwszego dnia. Trzymam kciuki, za to, żeby jeszcze raczkujący event Sopot Art & Fashion Week w kolejnych latach wypadał jeszcze lepiej, bo wydarzenie ma potencjał a sceneria malowniczego nadmorskiego miasta jakim jest Sopot, dodaje tylko uroku:)


ŚLEDŹ MNIE NA FACEBOOK follow me on facebook KLIK


2 komentarze:

  1. Płaszcz od Juźwina chętnie bym przygarnął, a Twój biały garnitur prezentuje się równie dobrze ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń