25 lutego 2014

#68 Rocznica

Tym postem otwieram kolejny rozdział na moim blogu, stąd zmiany jakie pojawiły się w szacie graficznej i układzie bloga. Za mną rok blogowania. Przez ten czas zdobyłem pond 566 fanów, 43 obserwatorów, doświadczenie i zaprezentowałem wam aż #68 moich stylizacji. Wszystkie te outfity odzwierciedlają moją estetykę, moje spojrzenie na modę i w pewien sposób budują obraz mojej osoby. Treścią nie zamierzam zamulać, bo nie jest to moja mocna strona, dlatego już więcej podsumowań nie będzie i zakończę na opisie stylizacji.

Outfit nadal zimowy, jednak poprzez intensywny kolor kurtki chciałem wyrazić tęsknotę za wysokimi temperaturami i kolorową aurą na ulicach. Zarówno intensywny kolor i neon będą dominowały w kolekcjach wiosennych tak jak i grant to taka tam wiosenna "czerń". Do tego biała koszula, która zestaw czyni eleganckim i krawat, który powtarza gamę kolorystyczną stylizacji. Pokusiłem się również ubrać przecierane spodnie typu skinny, żeby całości nadać drapieżności i przełamać konwencję, iż do krawata i koszuli zmuszony jetem ubrać spodnie w kantkę.

Zapraszam do komentowania i śledzenia mnie na fanpage.

xoxo, kris



  KURTKA jacket  NEW YORKER| MARYNARKA blazer H&M| KOSZULA shirt  ZARA| SPODNIE trousers H&M|
 BUTY shoes ZARA| KOPERTÓWKA clutchH&M| KRAWAT tie H&M|
  



 ŚLEDŹ MNIE  follow me on  FACEBOOK and INSTAGRAM or LOOKBOOK
 


  FOTOGRAF foto by Marcin Burzyński

4 komentarze: