22 września 2013

#40

Dziś przedstawiam wam zdjęcia, które wysłałem na konkurs organizowany przez PGE i Macademiangirl.
Tematem przewodnim była stylizacja w miejscu industrialnym. Zestaw, który skomponowałem na ten konkurs to już zimowa wizja trendów. Futro chroni przed zimnem. Srebro - to prognoza metalizowanych tkanin, które będą modne w czasie karnawału. Dżety na bluzie dodają charakteru natomiast legendarne Nike Air Force dodają miejskiego szyku całej stylizacji. Mój outfit zajął II miejsce a ja w nagrodę otrzymałem bon o wartości 200zł do zrealizowania w sklepie ZARA. Autorem tych świetnych zdjęć jest oczywiście Marcin Burzyński.


 źródło: MACADEMIANGIRL



 FUTRO fur secodn hand| BLUZA blouse H&M Trend|  SPODNIE trousers KRIS JAMROZ| BUTY shoes NIKE| OKULARY sungalsses New Yorker|


ŚLEDŹ MNIE NA FACEBOOK follow me on facebook KLIK

FOTOGRAF foto by  Marcin Burzyński


5 komentarzy:

  1. Świetny look! :) Gratuluję wygranej, należało się za takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są bardzo fajne, ale czy nie są zbyt obcisle w kroku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje, ta podoba mi sie najbardziej :) muszę tu częściej zaglądać !

    OdpowiedzUsuń