28 kwietnia 2013

#18 FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Choć, bloguję dopiero od niedawna to chyba od zawsze marzyłem, żeby pojechać na Fashion Week, właśnie z tego względu, iż modą interesuje się odkąd pamiętam a atmosfera takich wydarzeń zawsze była dla mnie tajemnicą. To takie fajne uczucie, kiedy jednego dnia widzisz jakąś gwiazdę w mediach: na okładach magazynów, bilbordach, w telewizji a następnego dnia masz okazje z nimi porozmawiać i to na żywo, twarzą w twarz.


Już pierwszego dnia miałem okazje poznać, cesarzową wśród polskich blogerek Tamarę, której oryginalność mnie niesamowicie urzeka oraz Igora, znanego blogera z Poznania, który na swoim blogu, przedstawia swój męski punkt widzenia na modę.

 z Macademiangirl


 z Jessicą i Igorem


Podczas całego Polskiego Tygodnia Mody kolekcje swe zaprezentowało 46 marek w tym 13 z sekcji OFF OUT OF SCHEDULE, 29 z sekcji DESIGNER AVENUE oraz czterech gości specjalnych. Wśród tak wielkiej ilości pokazów, ciężko wybrać te najlepsze, jednak na mnie ogromne wrażenie zrobiły kolekcje o których napisze w najbliższym czasie. 

Niektórzy z projektantów zaskoczyli nas, także sposobem w jakim przedstawili swoje projekty, posługując się przy tym performance m.in Filip Roth czy Shabatin.


Filip Roth
 
Shabatin

Na pokazach OFF OUT OF SCHEDULE z pewnością wyróżniała się, laureatka programu Top Model - Michalina Manios, natomiast największe wrażenie na pokazach DESIGNER AVENUE zrobiła krakowska modelka Klaudia, która jest w swoim fachu mistrzynią!

Michalina w pokazie marki Hanger

Klaudia w pokazie Slavy Zaitseva








Ponadto to na wybiegu ujrzeć można było Joannę Horodyńską i Omenę Mensę.

Joanna Horodyńska, muza marki MMC STUDIO
Omena Mensah w sukni TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak



Wśród sław pojawili się także m.in : Jessica Mercedes, Julia Kuczyńska, Małgorzata Kożuchowską, Ola Kwaśniewska, Edyta Herbuś, Piotr Kupisza, Tomasz Jacykow, Magda Radzka, Honorata Skarbek, Marta Żmuda - Trzebiatowska.







 
blogsfera krakowska: Gosia/Ja/Klaudia/Kazik




*Zdjęcia z pokazów pochodzą od elle.pl



Już niebawem dodam kolejną notkę w której przybliże wam moje outfity z FW:)


ZNAJDZ MNIE NA FACEBOOK find me on facebook:
http://www.facebook.com/pages/KRIS-JAMROZ-fashion-hunter/472415522812366


3 komentarze:

  1. Chyba Cię tam widziałam w czwartek, byłeś z Gosią:)
    Relacja jest bardzo ok :)

    P.S. Popracuj nad przecinkami,będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ,że Modelka z Krakowa , a nie jakieś WIOSKI !!!
    Ściskam mocno i trzymam kciuki. Uwielbiam twój STYL !!!

    OdpowiedzUsuń